The Elder Scrolls Online: Elsweyr Review

توسط پریسا بهرامی در جولای 9, 2019
Editor's Pick

گربه بارفینگ هیچ چیز به خصوص از عادی نیست، به عنوان هر صاحب گربه می تواند به شما بگوید. اما در اواخر هفته گذشته در انبوه Elsweyr جدید Elvens Scrolls Online، من یک مکالمه صحبت کردم و با یک خطای eyepatch دیدم که منجر به طلسم شده بود که قرار بود من و بعضی دوستان را در پشت خطوط دشمن قرار دهد. در عوض، او تقریبا درست در ضخامت آنها را به ما تقسیم کرد.

و این داستان هنوز خشن تر می شود: این یک فلاش نیست که او را به هم زد، بلکه پس از شکنندگی او از شب قبل از او وحشی شد. (دست کم او مجذوب خود را به احساس بد در مورد آن.) چیزهای حتی عجیب و غریب در Elsweyr انتظار می رود، که آیا آنها emo necromancers و یا اژدها است که تفکرات تف به عنوان به راحتی به عنوان آتش – و در عین حال برای همه، من نمی توانم احساس تکان که Elsweyr کاملا به اندازه کافی عجیب نیست.

شاید خیلی از تنظیمات انتظار می کشم با نامی که اساسا به «جای دیگر» معنی دارد، باید به نوعی از منظرههای trippy که ما انتظار داریم از مجموعه سریالهای بزرگتر رسیده باشیم، این است که آیا آنها از خانههای قارچ Morrowind یا آسمان پر از لیزر Arteum در سال گذشته Summerset فصل. در مقابل، شمال السویر، بسیار شبیه سدونا، آریزونا است.

[خواندن بیشتر: این 20 بازی جذاب PC خواهد روزهای زندگی شما را بخورند)
به این معناست که این زمین است که کاملا زنده نیست و نه کاملا مرده است، بنابراین مرحله ای مناسب برای درگیری هسته ای از ارتش های ارواح است که در تلاش برای تسلط بر زندگی هستند (به هیچ وجه از چند مارمولک بزرگ که در مورد آن ها سخن می گویند). اما این بدان معناست که این یک مکان بسیار “خاکستری” است و به نظر می رسد که آن را خیلی متفاوت از منطقه ی همسایه ی مارپیچ Reaper که در سال های بازی بوده است.

اگر به دنبال عجیب و غریب از اطراف خود هستید، به احتمال زیاد آن را در معماری بومیان خجیتی (یا گربه ها یا هر چیز دیگری) پیدا کنید. این تعریف دقیق از “عجیب و غریب” است؛ همانطور که از یک کیسه سبک سبک آسیایی که از هند و عربی به کامبوج گرفته می شود، آزادانه می کشد و هنوز هم قادر به ایجاد زیبایی شناختی است که احساس می کند. درخواست تجدید نظر در جزئیات است: در فریز ها و مجسمه های غول پیکر گربه ها نصب شده بر روی گربه ها پوشش عبور از جاده های گرد و غبار. بدهی به سبک های واقعی جهان به این معنی است که شهرها به عنوان چیزی که در Morrowind دیده می شود، به عنوان غریب و مبهم نیستند، اما فقدان تقریبا کل این سبک ها در بازی های دیگر، همه آنها خود را سورئالیسم می نامند.

جزئیات در معماری همچنین به عنوان مثال دیگری از ESO برتر در ارائه شرافت به نژادها است که به طور معمول مانند رفتار گربه گربه در بازی مانند Scrolls V: Skyrim رفتار می کنند. فراتر از بازی اصلی، ESO اولین بار این کار را با اورکها با محتوای بارگیری Orsinium از سال 2015 انجام داد، که اولین نکاتی بود که ESO بعد از شروع نابودی و طراحی مجدد آن، زنده ماند. در Summerset، توسعه دهندگان ZeniMax Online Studios جرأت می کردند همان کار را با Goblins (از تمام موجودات) انجام دهند، و در سال گذشته آن را حتی موفق به ایجاد Argonians پایانی به عنوان یکی از جذاب ترین مسابقات در قاره Tamriel.

و به همین ترتیب با السویر آغاز می شود، زیرا این فصل در مورد فرهنگ خجیت به شیوه هایی که قبلا دیده ایم را توضیح نمی دهد. ما در امتحانات ماهانه خود، همراه با آنها، برچسب می زنیم که عمدتا از جوک های مورد انتظار در مورد شکر ماه می باشد. ما دلیل آن را توضیح می دهیم که چرا بعضی از خجیت ها مانند گربه های خانه هستند، چرا بعضی به نظر می رسد تقریبا مانند مردم، و چرا دیگران دیگر مانند شیرها هستند. (روشن نیست که کدام فرم را ترجیح می دهند.)

همه این سبک های شگفت انگیز معماری در شهر اصلی Rimmen جمع شده اند، که به نوبه خود با هر نوع میزکار و بازرگان در دسترس آسان قرار می گیرد. این کافی است که آن را جایگزین جذابی برای روستای شلوغ هسته بازی راولکا که سازگاری های بسیاری با آن ها داشته باشد، سالها از آن ساخته است. Elsweyr همچنین بازیکنان جدید خانه جدیدی را که در گوشه ای از گوشه و کنار این مغازه ها قرار دارد، فقط برای بازی کردن از طریق تلاش اصلی به ارمغان می آورد، و این فقط بزرگتر خواهد شد زیرا دنباله ی «فصل در اژدها» برنامه ی ESO از محتوای قابل بارگیری، دو تکه جدید را در ماه های آینده السویر، ZeniMax به نظر می رسد امیدوار است، جایی است که بازیکنان می خواهند تا زمانی که تلاش انجام شده است، به خانه بپردازند.

گرایش به کشیدن
تلاش اصلی خود تنها به اندازه معماری است، اما با نتایج کمتر خشنود. به سادگی بیش از حد ادامه دارد من مدت ها متقاعد شده است که نگرش ESO نسبت به گسترش به نوساناتی برای بازی های “معروف” اسکرول های بزرگتر و شانس گرفتن یادگیری جدید، متکی است، اما اصلی ترین داستان السویر، ZeniMax تلاش می کند تا به زودی چندین پایگاه را پوشش دهد.

اژدها و ناباوران و رقابت های برادر و خواهر! این ها ارتش ها و مردم گربه را تهاجم می کنند، آه، من! همچنین نقش های خوبی برای دو نفر از شخصیت های محبوب محبوب Elvens Scrolls Online و یکی دیگر از قهرمانان محبوب Fantasy Who وجود دارد که چه کسی ادعا می کنند. این داستان اغلب این مفاهیم را به اندازه کافی مقابله می کند اما هرگز به نظر نمی رسد که با اژدها چه کاری انجام دهد. آنها برای مبارزات خیره کننده رئیس و برخی از خطوط جذاب، اما این سخت است که تکان دادن این تصور که داستان ممکن است بهتر شده بود اگر Elsweyr تنها بر تهدید necromantic متمرکز شده است.

اژدها در خارج از جهان به خودشان می رسند، جایی که آنها کمی قبل پرواز می کنند تا فرصتی برای آنها فراهم شود تا آنها را از بین ببرند. آنها دشوار است، به این معنی نیست که شما نباید از جنگ های Skyrim انتظار داشته باشید که در آن یک شخص کافی است تا ذهن خود را از مقیاس خود بشنود. آنها در واقع واقعا قوی هستند که می توانند حتی برخی از بهترین بازیکنان را با دقت و راحتی از بال و یا دم خود بکشند و نفس بد آنها کاملا قاتل است. آنها در ابتدا خیره کننده هستند و لذت بردن از آنها از میدان جنگ و لانه بر روی لبه های مجاور بلند می شود تا یک گلوله کوهنوردی را قبل از فرود بر روی تپه دیگر بچرخانید.

در این دیوانگی نیز فراموش نکنید که اژدها اساسا مجددا مجددا از مجذورات شبه تصادفی تیزبین و گیزرهای ابریسال که در بازی برای سنین بوده است، مجددا تصحیح شده است. همانند Dark Anchors، جنگ اژدها همیشه در نقاط مشابه روی نقشه اتفاق می افتد. همانطور که با لنگرهای تاریک، پس از انجام عملیات نبرد، برخی از لابی های شگفت انگیز از بین می روند. با این حال، آنها در حال حاضر شروع به روال معمول است که بازیکنان برای پیوستن به گروه هایی که آنها را در یک نقطه بعد از دیگری به قتل می رسانند به منظور جذب نقاط تجربه عظیم آنها انجام، به عنوان بسیاری از بازیکنان با لنگرهای تاریک در کویر الیکر بازی پایه

این آچارسازها اژدهای بسیاری از تهدیدات خود را از بین می برد. پس از دو هفته، آنها تقریبا خسته کننده هستند. در بعضی موارد، آنها حتی از تارنمای تاریک نیز گام بر می دارند. در آخر، گاهی اوقات کارفرمایان با نام های مناسب را نشان می دهند که بهترین شغل و جایزه را به دست می آورند. اژدها، هر چند؟ آنها همیشه “اژدها” نامیده می شوند. این بسیار فشرده عجیب و غریب است که با توجه به اینکه چگونه اژدها در داستان اصلی از خود و برتری قابل قبول خود نسبت به انسان های غیر قابل قبول (و گربه ها) لذت می برند لذت بردم. اما تا آنجا که اقدام می کند؟ آنها پیشرفتهای فراوانی دارند.

همدردی برای مرده
اغلب بهترین داستانهای السویر از کلامی که به سختی اژدها ها را لمس می کند، از جمله کسانی است که من را به مشتاقانه منتقل کرد که در آن گربه خانه دوست داشتنی من را دیدم.

در جایی دیگر (هات)، یک سوال دیگر از تم های گربه و اژدها از بین رفت و منجر به کمک به حل برخی از خانواده های خانوادگی شدم و با یک تبهکار تاریک الف شد. نویسندگان ESO در میان مرده ترین آنها هستند. در یکی از شش نفوذ جدید، اساسا، یک نفر چتر جنایی – من دیدم خطوط قرمزی از طرح Pet Sematary در زمینه گربه ها و necromancers بزرگ عمل کرد. هنوز هم یکی دیگر از طرفداران جادوگری که دوست دارند با جسد مبارزه کنند، نشان داد که من با یکی دیگر از نخبگان هماهنگ شده بودم تا ببینم چرا یک دسته از اجساد در یک معبد قدیمی بیش از حد وحشی بودند.

و این فقط داستان هایی نیست که جادوگران نابود می شوند. همانطور که Blizzard با Diablo III در سال 2017 انجام داد، ZeniMax Necromancers را به عنوان یک کلاس معرفی کرد تا زندگی جدید را به یک بازی پیری وارد کند. آنها مسخره همه جانبه هستند، زیرا درختان آنها اجازه می دهد تا آنها را تانک، جراحت یا آسیب رسانند. آنها می توانند نیروی اضافی را از دشمنانشان بکشند و توانایی های “نهایی” آنها را به اسکلت های سنگین تبدیل کنند یا صدای غول هایی را که دشمنانشان را له می کنند، به ارمغان بیاورد. من به خصوص دوست دارم که اکثر توانایی ها دارای گزینه هایی برای هر دو استقامت و ساخت بازی Magicka است، که رفع مشکل طولانی مدت استقامت ESO تولید بازی به طور عمده یکسان بدون در نظر گرفتن کلاس.

همیشه احساس می کنید که شما در نهایت مکیدن تمام زندگی را از همه چیز در اطراف شما؟ چرا، شما باید Necromancer بازی کنید!
به غیر از جادوگر، این اولین کلاس است که احساس می کند که آن را به طور قانونی متعلق به عرفان، همانطور که ما آن را قبل از قدیمی ترین اسکرول آنلاین وجود داشته است. شما می توانید انرژی از هر دو جسد که شما احضار و اجساد دیگر بازیکنان ماموریت های چندگانه وضعیت شما را به عنوان یک Necromancer قابل پخش نشان می دهد، مثلا زمانی که من Abnur Tharn را برای جلب نظر درباره Necromancers در هنگام ایستادن در مقابل او، فراخواندم. و اگر این برای شما غوطه ور نباشد، با استفاده از مهارت های ناباروری در شهر، خشم محافظان را بر شما تحمیل می کند. این باعث می شود جهان احساس زنده تر و واقعی تر شود. پس از همه، هیچ یک از ما نمی خواهیم مادربزرگ مرده ما را در طول یک بعد از ظهر آفتابی در بازار از بین ببریم. منظورم بارف

یک محاکمه 12 نفره جدید به نام Sunspire وجود دارد که به طور شگفت انگیزی برای بازیکنان که امتیاز قهرمانی آسمان بالا ندارند، دوستانه است. شما همچنین می توانید دو زندان عمومی جدید را پیدا کنید، اما اساسا در اختیار شما قرار می گیرد، اما بهتر است به حداقل دو بازیکن – همراه با شش کارشناسی ارشد جهان، skyshards برای نقاط مهارت و کمی تلاش اکتشاف کوچک که شما را با نقاشی برای شما بزرگ خانه جدید پاداش اگر شما تمام 16 قطعه را پیدا کنید.

حدود 30 ساعت کل محتوا وجود دارد اگر محاکمه را محاسبه نکنید و به عنوان یک یادآوری اگر شما تازه کار هستید، می توانید تمام این ماجراهای پر از اژدها را مستقیما از سطح 1 شروع کنید اگر نسخه 50 دلاری که شامل هر دو السویر و بازی اصلی. اگر شما فقط از بازی پایه ارتقا دهید، Elsweyr به شما 40 دلار خواهد پرداخت.

این تا حد زیادی ارزشش را دارد Elsweyr یک توسعه لذت بخش است که با اژدها، ناباوران و نژاد جذاب گربه ها بسته بندی شده است. آن را با نوعی از محتوای که ساخته شده است Elder Scrolls Online یکی از بهترین MMORPG ها بعد از اصلاح آن در سال 2015 است. داستان اصلی و تنظیمات جادویی را که Morrowind و Summerset را به طرز قابل توجهی ساخته است را انجام نمی دهد، اما Elsweyr مدیریت می کند آن را با کلاس عالی Necromancer جدید و مجموعه ای از ماموریت های جانبی که پیچیدگی فرهنگ خجیتی را برجسته می کند، تشکیل دهید.

بگذارید این کار را بکنیم، بنابراین من می توانم به یک زنگ بد در حالی که من هنوز هم توجه شما: در تمام این ساعت ها، من هرگز پیدا کردن خودم مایل به جایی دیگر.

واکنــــــش شمــا چیــــست ؟!
واقعا ؟!!!
0%
ناراحت
0%
عصبانی
0%
ایول عالــــی بود
0%
جالــبه
0%

یک نظر بدهید

Infinite Blog
 
9.0

 
8.4

 
8.4
9.1

 
8.7
8.6

 
9.6
5.8

 
9.2
10

 
8.2

 
8.8
9.2

 
9.2
8.4

 
9.0
9.6

بارگزاری بیشتر
پایان خط!
پریسا بهرامی